Slide 1
Oferujemy usługi w zakresie:
ZARZĄDZANIA
ADMINISTROWANIA
PROWADZENIA EWIDENCJI KSIĘGOWEJ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Slide 2
Prowadzimy działalność w zakresie zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi od 1999r. na terenie miasta i gminy Węgorzewo, gminy Budry, gminy Banie Mazurskie.
Slide 3
Zarząd Budynków Mieszkalnych zatrudnia licencjonowanych zarządców nieruchomości, administratorów oraz głównego księgowego posiadającego licencję Ministra Finansów.
Slide 4
W skład zarządzanych zasobów wchodzą byłe budynki komunalne, wojskowe, kolejowe, Starostwa Powiatowego, Agencji Nieruchomości Rolnej.
Proponowany zakres czynności administracyjnych:
- obsługa finansowo-księgowa w zakresie niezbędnym do funkcjonowania Wspólnoty
- informowanie Zarządu raz na kwartał o stanie zadłużenia współwłaścicieli
- prowadzenie korespondencji dotyczącej spraw Wspólnoty objętych umową
- analiza rozliczeń współwłaścicieli z tytułu nakładów i przychodów dotyczących nieruchomości
- prowadzenie windykacji w postępowaniu upominawczym w przypadku braku wpłat któregokolwiek ze współwłaścicieli na pokrycie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej
- sporządzanie projektów rocznych planów gospodarczych, stawek na fundusz remontowy oraz stawek eksploatacyjnych w uzgodnieniu z Zarządem
- prowadzenie rachunku bankowego
- sporządzanie sprawozdania finansowego i indywidualnych rozliczeń właścicieli
- nadzór nad robotami remontowymi i budowlanymi wykonywanymi w częściach wspólnych nieruchomości
- prowadzenie książki obiektu budowlanego
- bieżąca kontrola stanu technicznego budynku
- analiza potrzeb remontowych oraz kosztów z tym związanych i przedstawienie ich Zarządowi
- organizowanie i zlecanie usuwania skutków awarii
Proponowany zakres czynności administracyjnych:
- zlecanie i nadzór nad bieżąca konserwacją budynku a w szczególności: dokonywanie napraw budynku, jego pomieszczeń i urządzeń technicznych, umożliwiającym właścicielom lokali korzystanie z oświetlenia i ogrzewania lokalu, zimnej i ciepłej wody, odprowadzania ścieków, zbiorczej anteny telewizyjnej i innych urządzeń należących do wyposażenia nieruchomości wspólnej
- zlecanie i nadzór nad dokonywaniem okresowych przeglądów obiektu wymaganych przepisami prawa budowlanego
- reprezentowanie w sprawach bieżących z zakresie ciążącym na Zleceniobiorcy obowiązków umownych
- negocjowanie warunków i obsługa umów zawieranych przez Wspólnotę z dostawcami i kontrahentami
- przygotowanie i obsługa zebrań Wspólnoty i organizacja głosowań nad projektami uchwał
- przygotowanie projektów uchwał
- aktualizacja spisu właścicieli i przypadających im udziałów w nieruchomości wspólnej nadzór nad zapewnieniem dostaw energii elektrycznej, wody zimnej i ciepłej, gazu, odprowadzania ścieków itp.
- ubezpieczenie budynku, opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości wspólnej, chyba że są pokrywane bezpośrednio przez właścicieli lokali
- nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie porządku i czystości części wspólnych budynku oraz jego otoczenia